244Dno-2023-446
Hallintosäännön 7. luvun 6 § mukaan toimivalta hankinnoissa määräytyy Kempeleen kunnan hankintaohjeen mukaisesti. Hankintaohjeen 1.12 mukaan yksikön vastaava päättää alle 60 00 euron arvoisista tavara- ja palveluhankinnoista.
Kempeleen pääkirjaston remontoitavien toimistotilojen kalusteista on lähetetty liitteen mukainen tarjouspyyntö 4.6.2025 sähköpostitse neljälle tarjoajalle: Duo Interior Oy, Isku Interior Oy, Martela Oyj ja Modeo Oy. Tarjouspyyntöä on täydennetty kaikille em. tarjoajille lähetetyllä sähköpostilla. Kyseessä on pienhankinta.
Tarjoukset on pyydetty toimittamaan 18.6.2025 mennessä. Määräaikaan mennessä saapui neljä tarjousta.Yhdessä tarjouksessa tarjottiin kolmen (3) pyydetyn sähköpöydän sijasta kaksi (2) sähköpöytää. Tällä ei ole tarjousten hintavertailussa merkitystä. Hintavertailussa on jätetty pois tarjouspyynnössä olleet pukukaapit.
Tarjouksen hyväksymisessä painotetaan kokonaisaloudellisesti edullisinta ja tilaan käyttötarkoitukseltaan soveltuvinta tarjousta. Tarjous voidaan hyväksyä kokonaisuudessaan tai vain osia siitä.
Päätän valita toimistokalustekokonaisuuden toimittajaksi Martela Oyj:n, vertailuhinta 9656 euroa.